Vijf veelgestelde vragen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu Vijf veelgestelde vragen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Anne - WaarBenJij.nu

Vijf veelgestelde vragen

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

19 Januari 2013 | Nederland, Groningen

1. "Hey, je bent er nog steeds! Wanneer ga je nou weg?"
Ik proef een vleugje teleurstelling... Jullie zitten nog tot 4 februari met me opgescheept. Hoop dat jullie het volhouden.

2. "Wat ga je ook alweer precies doen daar?"
HUILEND IN EEN HOEKJE ZITTEN TOTDAT MIJN OUDERS ME WEER KOMEN HALEN .... Nee, oke. Kort door de bocht (want als je de bocht lang neemt, vlieg je er toch vaak uit): onderzoek naar taalproblemen bij demente bejaarden die meerdere talen vloeiend spreken/spraken.

3. "En had dat dan niet in Nederland gekund?"
Eerlijk? Vast wel. Maar niet in Groningen. Dus dan had ik toch weer weggemoeten uit het Hoge Noorden - en als je het doet, moet je het goed doen. Want wat is het verst weg van het Hoge Noorden? Precies, Down Under.

4. "Ga je nog wat zien daar?"
Nee. Ik hou mijn ogen dicht totdat het voorbij is. Maar als ik dan toch mijn ogen dicht moet houden, doe ik dat dan maar anderhalve week in Sydney tijdens het grootste homofestival van de wereld. En zo nog wat van die dingetjes.

5. "Ga je nog een blog bijhouden over al je avonturen?"
...

  • 19 Januari 2013 - 11:22

    Andre Wismeijer:

    Keep me posted Happy Face. lijkt me leuk!!
    en succes.

    gr. Andre

  • 19 Januari 2013 - 16:08

    Christa Schubart Nienhuis:

    Lieve Anne, ik zou het heel leuk vinden om zo nu en dan van je te horen, mis je nu al, kun je nagaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 14186

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 23 April 2014

Buurman & Buurman in de States!

04 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage aan Flinders University (Adelaide)

Landen bezocht: