Zoveel talenten - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Anne - WaarBenJij.nu Zoveel talenten - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Anne - WaarBenJij.nu

Zoveel talenten

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

06 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Dag lieve lieden,

even een kort bericht. Ik ben aangekomen - en hoe. Binnen het eerste uur was ik door een onhandig debacle met tassen bij de douane mijn telefoon al kwijtgeraakt. Vervolgens heb ik bij een tour rondom het huis van mijn stagebegeleider ons beiden buitengesloten en moest hij zijn vrouw bellen (met de telefoon van de buren, want de mijne was dus al in handen van een criminele Aziaat) om haar eerder weg te laten gaan van haar werk. Gelukkig heb ik in die drie kwartier wachten op de sleutel wel kunnen genieten van een koala in een boom dichtbij. Het zijn de kleine dingen, hè jongens.

Overigens is de reis zelf prima verlopen. Op Kuala Lumpur ging helaas wel de rits van mijn rugzak stuk. Daar sta je dan, met je portemonnee, iPad, telefoon en laptop bovenin. Ik kan je vertellen, dan ziet iedere Aziaat eruit als iemand die je wil beroven. Na een kwartier rondlopen heb ik maar een nieuwe tas gekocht: een groene (past beter bij mijn groene hart!). Ik zat verder vanaf Kuala Lumpur naast een vriendelijke piloot van rond de zestig, van dezelfde maatschappij als waar ik mee vloog. Helaas had de beste man een aanzienlijke kegel. Ik hou best van living on the edge, maar als hij op de terugweg mijn piloot is, blijf ik nog wel een dagje langer hier rondhangen. ;-)

Hoe dan ook, ik heb een Australisch nummer vanaf nu (0420 347 232). Geen whatsapp meer, dus die foto's van dronken uitgaansavonturen moeten jullie voortaan weer ouderwets mailen. Now if you'll excuse me, de man met de hamer roept mijn naam.

Liefs,
Anne

P.S. Ik heb twee foto's toegevoegd van waar ik logeer bij mijn stagebegeleider. Ze zijn genomen met mijn iPad (iets over een smartphone die handig was geweest...) en ik ben zo goed met digitale apparaten dat de foto's onscherp en gedraaid zijn... Whatever

  • 06 Februari 2013 - 11:44

    Lotte:

    Hahahaha, goed om te zien dat Australië je nog niet veranderd heeft :) xx

  • 06 Februari 2013 - 22:39

    Jorieke:

    Mijn tip: bind alles wat je niet kwijt mag raken aan een lang touw en doe die, net als je met je handschoenen had moeten doen, door je mouwen :P

  • 07 Februari 2013 - 12:01

    Andre Wismeijer:

    Je bent dus gelijk "binnen". Nu lekker genieten, hard aan het werk en heel veel succes. Ik ben benieuwd met wat voor foto's je op de proppen gaat komen. We denken aan je!!

  • 07 Februari 2013 - 21:06

    Dina:

    Fijn om te horen dat je bent aangekomen, was alleen fijner geweest zonder al die ellende. Ps. Hoe is het weer daar?
    Ben benieuwd naar de Rest van je avonturen daar, ik blijf je volgen
    Liefs van mij

  • 08 Februari 2013 - 12:38

    Marieke:

    Haha, een goed begin is...
    :D

    Mooi dat je goed bent aangekomen! Blijven bloggen jij, leuk om te lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 14178

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 23 April 2014

Buurman & Buurman in de States!

04 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage aan Flinders University (Adelaide)

Landen bezocht: